Izdelava spetne strani: Ms3 d.o.o.
Vse pravice pridržane. 2024 © Škofijska gimnazija Vipava
Uspešno je zaključen projekt Erasmus+ Odprta šola 2, ki smo ga izvajali v šolskem letu 2022/23. Razveselili so se ga predvsem nekateri izmed naših profesorjev, vzgojiteljev in predstavnikov vodstva šole. Podali so se na zanimive lokacije, in sicer v Španijo, na Ciper, v Francijo, na Islandijo, Italijo … Stkali so nova poznanstva, ki nam bodo pomagala razširiti našo mrežo partnerstev med šolami in pa tudi pridobili sveže znanje ter ideje za svoje pedagoško delo.
1. Širitev partnerskih mrež: uspešno smo vzpostavili in okrepili partnerstva z več učitelji iz različnih evropskih šol, kar je omogočilo izvedbo več skupnih projektov in izmenjav v nadaljnjih projektih Erasmus+.
2. Izboljšanje jezikovnih kompetenc: učitelji so z aktivno udeležbo na mednarodnih tečajih dosegli izboljšanje jezikovne spretnosti, kar se odraža v boljšem razumevanju in komunikaciji v tujih jezikih.
3. Razvoj metodoloških, digitalnih in organizacijskih kompetenc učiteljev: učitelji so pridobili nove metode poučevanja, ki temeljijo na digitalnih orodjih, kar vodi k izboljšanju izobraževalnih procesov in rezultatov učencev ter učinkovitejšemu delu v učnem okolju.
4. Dvig strokovnega znanja: učitelji so pridobili nova znanja s področja trajnostnega razvoja, čuječnosti, timskega dela ipd., kar omogoča celovitejši pristop k obravnavi različnih vprašanj v učnem procesu.
5. Povečanje motivacije in angažiranosti: po razpravah z več udeleženci smo opazili izboljšano motivacijo v učnem procesu in koordinaciji projektov, skupaj s povečano angažiranostjo pri različnih aktivnostih.
6. Krepitev ustvarjalnosti, samoiniciativnosti in samorazvoja: udeleženci projekta so pokazali večjo ustvarjalnost pri reševanju problemov, večjo samoiniciativnost pri učenju in večjo željo po nadaljnjem razvoju.
7. Izboljšanje medosebnih in vodstvenih kompetenc: opazili smo napredek v medosebnih veščinah, kot je timsko delo, ter v razvoju vodstvenih sposobnosti pri vodenju aktivnosti in projektnih nalog.